تبلیغات در دادخواه وکالت

چگونه از فروشگاه های اسنپ شکایت کنم؟ ⚖️【آپدیت آخر】

تبلیغات در دادخواه وکالت

ردر پلتفرم اسنپ علاوه بر درخواست خودرو می توان در بخش اسنپ شاپ یا فروشگاه اسنپ انواع کالا را خریداری کرد. این بخش نیز مانند سایر بخش های این اپلیکیشن تحت نظر پشتیبانی اسنپ می باشد. به همین دلیل در صورت بروز هر گونه مشکل بهتر است ابتدا با پشتیبانی آن قسمت در تماس باشید. امکان چت و پشتیبانی آنلاین نیز برای افراد در کنار امکان تماس، فراهم شده است. شکایت از فروشگاه های اسنپ اغلب به دلایلی مانند تاخیر در ارسال کالا، عدم تطابق کالا با تصویر، عدم مراجعه اسنپ برای مرجوعی کالا و عدم کیفیت کالا می باشد. شکایت مسافر از راننده اسنپ مربوط به بخش درخواست خودرو است.

شیوه شکایت از فروشگاه های اسنپ

همانطور که ذکر شد مانند روش شکایت مسافر از راننده اسنپ، در خصوص شکایت از فروشگاه های اسنپ باید ابتدا با پشتیبانی در تماس باشید. فروشگاه های اسنپ شامل مواردی مانند اسنپ مارکت، اسنپ شاپ، سفارش غذا و … می باشند. کارشناس پشتیبانی اسنپ باید در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل پیش آمده را بررسی کند.

 در صورت بروز مشکل پشتیبانی اسنپ در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل رسیدگی خواهد کرد. حتی در برخی مواقع بعد از تاخیر در ارسال سفارش بلافاصله از اسنپ با شما تماس گرفته می شود. در صورت عدم رسیدگی به شکایت از طرف پشتیبانی می توانید این مورد را از طریق پلیس فتا پیگیری کنید. در برخی مواقع نیاز به طرح شکواییه از طریق مراجعه قضایی نیز وجود دارد. شکایت از دیجی کالا نیز به همین روش انجام می شود.

شیوه شکایت از فروشگاه های اسنپ

پشتیبانی فروشگاه های اسنپ

فروشگاه های اسنپ با عناوین مختلف مانند اسنپ شاپ، اسنپ مارکت، سفارش غذا و … شناخته می شوند. افراد می توانند بر اساس نیاز خود از هر یک از این فروشگاه ها مواد غذایی، لباس و سایر کالا ها را سفارش دهند. سوپرمارکت فوری اسنپ اغلب در 30 الی 45 دقیقه سفارش را از طریق پیک به دست مشتری می رساند. در خصوص بخش هایپر استار نیز یک بازه زمانی در همان روز برای ارسال کالا مشخص می شود. معمولا در خصوص اسنپ شاپ نیز امکان ارسال در همان روز وجود دارد که در صورت پر بودن بازه زمانی، ارسال به روزهای بعد موکول می شود.

نوشته های مشابه

در صورت عدم دریافت کالا، تاخیر در ارسال، کیفیت نامطلوب کالا و … می توانید از طریق بخش پشتیبانی اسنپ شکایت خود را مطرح کنید. شکایت از فروشگاه های اسنپ باید از طریق پشتیبانی همان بخش صورت بگیرد. به عنوان مثال اگر کالا را از بخش اسنپ شاپ سفارش داده اید، باید با شماره بخش پشتیبانی اسنپ شاپ تماس بگیرید. ما در این بخش شماره های پشتیبانی هر بخش را قرار می دهیم:

  • شماره پشتیبانی فروشگاه اسنپ ( اسنپ شاپ): 02196612612
  • شماره پشتیبانی سوپرمارکت فوری ( اسنپ مارکت): 02196621420
  • شماره پشتیبانی هایپراستار (اسنپ مارکت): 02196621425
  • شماره پشتیبانی اسنپ فود (سفارش غذا): 02149278279
  • شماره پشتیبانی اسنپ داروخانه (اسنپ دکتر)

از طریق تماس با پشتیبانی بخش های مختلف اسنپ می توانید به راحتی مشکل خود را به صورت تلفنی مطرح کنید. در بیشتر مواقع در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل بررسی و پیگیری می شود.

شکایت از طریق پلیس فتا

به دلیل فعالیت اسنپ به صورت آنلاین، پلیس فتا یک مرجع مناسب برای شکایت از فروشگاه های اسنپ می باشد. پلیس فتا بارها در رابطه با استفاده از اپلیکیشن های مختلف اطلاعات لازم را یادآوری کرده است. مسلما با عمل به این موارد ایمنی کار با این برنامه ها افزایش پیدا می کند. مواردی مانند استفاده از سیم کارت ثانوی برای کار با اپلیکیشن ها یا عدم دادن اطلاعات شخصی به پیک اسنپ همواره از طریق پلیس فتا بیان می شوند.

شکایت از فروشگاه های اسنپ از طریق پلیس فتا در صورت عدم دریافت پاسخ مناسب از پشتیبانی اسنپ پیشنهاد می شود. پلیس فتا وظیفه دارد که به شکایات در این رابطه رسیدگی کند. برای ثبت شکایت از این طریق نیاز به ارائه مدارک و مستندات می باشد.

بعد از ورود به سایت پلیس فتا به آدرس csirc.fata.gov.ir باید ابتدا ثبت نام کنید. بدین منظور باید اطلاعاتی مانند نام، نام خانوادگی، تلفن همراه و … را درج کنید. بعد از اتمام ثبت نام باید از طریق بخش خدمات الکترونیکی اقدام کنید. در این بخش گزینه ای با نام گزارش تخلف فروشگاه اینترنتی قرار دارد. از این بخش برای دریافت گزارشات مردمی استفاده می شود. شما می توانید گزینه های مختلفی مانند ” تخلف در خرید کالا” را انتخاب کنید. در صورت بررسی مشکل توسط پلیس فتا از طریق پیامک یا ایمیل به شما اطلاع رسانی می شود.

شکایت از طریق پلیس فتا

شکایت از فروشگاه اسنپ از طریق مراجع قضایی!

اگر که قصد دارید شکایت از فروشگاه های اسنپ را به صورت قضایی پیگیری کنید، باید مدارک و مستندات خود را ارائه دهید. در این راستا مرجع صالح برای طرح شکایت، دادسرای جرائم رایانه ای می باشد. در این رابطه بهتر است با بهترین وکیل اصفهان مشورت کنید. وکلا به دلیل آشنا با مسائل حقوقی و کیفری می توانند مشاوره حقوقی به شما ارائه دهند. در نتیجه پرونده شما با روند سریع تری بررسی خواهد شد.

دلایل شکایت از فروشگاه های اسنپ

همانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد به دلایل مختلفی مانند تاخیر در ارسال کالا، امکان طرح شکایت از اسنپ وجود دارد. به همین دلیل ما در این بخش به دلایل شکایت از فروشگاه های اسنپ اشاره می کنیم:

  • تاخیر در ارسال سفارش توسط اسنپ شاپ، اسنپ مارکت، اسنپ فود و …
  • گرانفروشی در مقایسه با سایر فروشگاه های آنلاین
  • عدم ارسال کالای باکیفیت بالا
  • غیر ممکن بودن استفاده از کد تخفیف
  • ارسال کالای تاریخ انقضا گذشته
  • لغو بی دلیل سفارش
  • کیفیت پایین میوه و سبزیجات توسط اسنپ فود
  • رفتار نامناسب پیک اسنپ
  • ارسال کالای اشتباه و مغایر با عکس

گاهی مشکلات پیش آمده تنها از طریق تماس با پشتیانی اسنپ حل می شوند؛ گاهی نیز باید از طریق پلیس فتا یا مراجع قضایی مانند دادسرای جرائم رایانه ای مشکل را پیگیری کرد.

مدارک و مستندات شکایت از فروشگاه های اسنپ

برای شکایت از فروشگاه های اسنپ از روش های مختلف مانند پشتیبانی، پلیس فتا و دادسرای جرائم رایانه ای نیاز به مدارک و مستندات مختلفی است. ما در این بخش به این مدارک اشاره خواهیم کرد:

  • ارائه اطلاعات هویتی و شماره تلفن ثبت سفارش
  • آدرس و شماره تلفن
  • ارائه تاریخ ثبت سفارش
  • ارائه کد و شماره سفارش مورد نظر
  • ارسال رسید آنلاین پرداخت
  • ذکر نام فروشگاه مورد نظر در اسنپ
  • ارائه نام پیک
  • ذکر میزان ضرر و زیان

کلام آخر

برای شکایت از فروشگاه های اسنپ روش های مختلفی مانند اقدام از طریق پشیبانی اسنپ، پلیس فتا و دادسرای جرائم رایانه ای وجود دارد. بهتر است قبل از اقدام از طریق دو مورد آخر از طریق تماس با پشتیبانی اسنپ مشکل خود را بیان کنید. معمولا پشتیبانی در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل را پیگیری خواهد کرد. اغلب به دلایلی مانند تاخیر در ارسال کالا، ارسال کالای بی کیفیت و … شکایات ثبت می شوند. هرکدام از فروشگاه های اسنپ مانند اسنپ شاپ، اسنپ مارکت، داروخانه اسنپ و اسنپ فود دارای شماره پشتیبانی متفاوتی هستند که باید از طریق آن اقدام شود.

4/5 - (1 امتیاز)

مرضیه آریاکیا

مرضیه آریاکیا هستم و در حدود پنج سال است که در زمینه تولید محتوای سایت فعالیت دارم. سعی دارم که با تحقیق در زمینه مسائل حقوقی بتوانم محتوای یونیک را با توجه به آموزه های حقوقی سایت دادخواه وکالت در اختیار شما قرار دهم. از این رو نظرات شما در راستای بهبود مقالات می تواند به من کمک فراوانی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا